Savannah_s_pics_004_max160
Savannah

You can reach this milestone by accruing more than 50 reputation points in the last 7 days

You can reach this milestone by completing the quiz Who Should Be Your New Boss?

You can reach this milestone by completing the quiz What's Your Fixing Things Career?

You can reach this milestone by completing the quiz What's Your Knowledge Sharing Career?

You can reach this milestone by inviting at least 5 friends who join the site.

You can reach this milestone by being one of the first 1,000 members to gain a star.

You can reach this milestone by becoming a site moderator

You can reach this milestone by being one of the top 100 users on the Reputation Leaderboard.

Savannah: Friends

Savannah has 40 friends.

Savannah Madina

Location:
Fruita, CO
Gender:
Female
Industry:
Higher Education
Status:
Student
Relationship Status:
In a Relationship

Savannah: Activity

July 20
Savannah is now friends with ToneyG.
100_0401_max50

ToneyG

April 29
Savannah is now friends with Hijjawi.
06032009061uu_max50

Hijjawi

Savannah commented on: "zach niemann".

"haha ya right i am not that good!! :D i would never put up a vid of me if i wasnt as amazing player as u lol :)"

April 15
Savannah is now friends with llbundle.
Heem_max50

llbundle

April 14
Savannah is now friends with agentA.

Personal

Hobbies:
Sports, Shopping
Favorite Movies:
A Walk To Remember, Twilight
Favorite TV Shows:
MTV oh and definatly crime shows aka: CSI:miami and Americas Most Wanted
Favorite Music:
Hip hop, rap, i love all kinds of music

Comment Wall

Add Savannah as a friend to write on their Comment Wall.

  • Img_3020_max50

    Nariman

    over 5 years ago

    1294 comments

    what's wrong? so strange,yeah?:)

  • Img_3020_max50

    Nariman

    over 5 years ago

    1294 comments

    i'm from Tehran-Iran.;)

  • Img_3020_max50

    Nariman

    over 5 years ago

    1294 comments

    HI ! thanks for accepting my invitation ! where are you from my friend?:)

  • 512_max50

    Sarah123

    over 5 years ago

    626 comments

    Hey thx for the add :) Nice pic btw

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    No prob!!!
    my pleasure!!! =)

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    I think you can't... unless you use them 4 your profile pic...
    otherwise you need the code!!!
    Sorry!!!

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    Oh cool! I'm kinda waiting for ppl to come over!!! *don't want them here though*
    Ummm... you have to get the codes from other sites... the html code then you just copy and paste...
    Do you have a photobucket or youtube account? There you can get codes for images and videos!!! =)

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    I'm okay...
    just hanging and stuff...
    what are you up to?

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    How are ya?

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    Welcome!!! =P

  • Photo_user_blank_big

    Account Removed

    over 5 years ago

    Hello!
    Hi!
    Thx for the add!!! =P

  • Dsc04502new_max50

    silverdoe

    over 5 years ago

    434 comments

    How are you??? :P

  • Dsc04502new_max50

    silverdoe

    over 5 years ago

    434 comments

    Hello!!! =)

  • Savannah_s_pics_004_max50

    Savannah

    over 5 years ago

    188 comments

    Hey i'm Savannah....... i cant believe there's no more TICKLE!!!! UGH